Subject: FW: Jalgratturikoolituse toetus
From: "Marika Luik" <[email-masked]>
To: "info transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Mon, 27 Nov 2023 12:07:17 +0200

Tere päevast

Palun registreerige Tartu Karlova Kooli TRAM jalgratturi koolituse 
toetusprojektiga liitumise taotlus sarja 10-1 Liikluskoolituse toetamine 
koolides 2022-2025.

Tähtaeg 30 p, täitja mina. Olen väga tänulik 😊

Heade soovidega

Marika Luik

Juhtimisõiguse teenusehaldur
Sõidukite juhtimisõiguse osakond

+372 5615 6709

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Krista Andreson <[email-masked]>
Sent: Monday, November 27, 2023 10:07 AM
To: Marika Luik <[email-masked]>
Subject: Jalgratturikoolituse toetus

Tere

Saadan Tartu Karlova Kooli sooviavalduse jalgratturi koolituse toetuseks.

Lisatud on koolituse (huviringid 3-le grupile) tööplaan, mis täieneb 
jooksvalt (õpetaja alustab sellel õppeaastal süsteemse õppe läbiviimist).

Tunneme huvi, kas projekt "Õpperaja elemendid" on ka veel töös?

Kodulehelt link ei 
avanenud..https://transpordiamet.ee/koolitus-ja-ennetustegevused-2022

Heade soovidega,

Krista Andreson

Direktor

Tartu Karlova Kool

5247742

  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4z_BenxVckRDTOiIKSniphKMgdYeaAoa20FG0KU9O8jkzKMyLzATF9vsk_zfFG-RZlWFwG5puU>